Pages

Awaken

Sometimes, standing among millions of ghuraba people can raise up our holy and strong spirit to awake this ummah. Wait till we meet in jama'ah and we will hit this universe with the holiest and super incredible new system for the new programme generation. Let's raise our hand and pray for our world.


Total Pageviews

Jadual Tugasan 15zikr

  • Minggu 1 : Syuhada - Ruziah - Iffah Hanna - Aliya
  • Minggu 2 : Nabilah Kamal - Basyirah Ritzuan - Syafiqah Sabbri - Syahirah
  • Minggu 3 : Fatin Nabila - Izzati - Fatimah - Basyirah Z
  • Minggu 4 : Sofiah Hadi - Nadhirah - Nadiah - Fatinah

Friday, July 27, 2012

Buku Kami

Assalamualaikum wbt,

Sama-sama kita panjatkan rasa syukur dan kasih ke hadrat Allah swt dan tidak lupa kepada Rasullulah saw serta sahabat-sahabat seperjuangan bersama baginda. Moga Allah merahmati mereka ameen ~
Sekarang ini sudah bulan Ramadhan, moga Allah mengampuni dosa-dosa kita yang lalu dan rebutlah peluang ini selagi mana yang ada kerana kita tidak tahu bahawa  adakah Ramadhan tahun hadapan kita akan bersua lagi ? Maka lakukan sehabis baik untuk Ramadhan kali ini.

Hah ! Sempena Ramadhan ini, kami batch 15 puteri MATRI telah membuat risalah Ramadhan. Just a simple. Actually a book, sebab kami kira2 30 mukasurat *banyak kan ? Takpe untuk satu Ramadhan terus.


Hah ! Inilah muka hadapan buku itu. Mesti tertanya kan buku ni colour ke tak  sebenarnya, sumanya terpulang pada anda la jika ada yang berminat. 


Yang ini pula, isi kandungan. Jadi jika ada sesiapa yang berminat boleh la hantarkan ke emel ako_kagura@yahoo.com atau nuwaira_azzahra@yahoo.co.uk.
Itu sahaja sekian jazakummullahukhairan kepada semua pembaca :)
Doakan kami sebelum berbuka tauu !
Selamat berbuka puasa semua ~






No comments:

 

Template by BloggerCandy.com