Pages

Awaken

Sometimes, standing among millions of ghuraba people can raise up our holy and strong spirit to awake this ummah. Wait till we meet in jama'ah and we will hit this universe with the holiest and super incredible new system for the new programme generation. Let's raise our hand and pray for our world.


Total Pageviews

Jadual Tugasan 15zikr

  • Minggu 1 : Syuhada - Ruziah - Iffah Hanna - Aliya
  • Minggu 2 : Nabilah Kamal - Basyirah Ritzuan - Syafiqah Sabbri - Syahirah
  • Minggu 3 : Fatin Nabila - Izzati - Fatimah - Basyirah Z
  • Minggu 4 : Sofiah Hadi - Nadhirah - Nadiah - Fatinah

Friday, August 3, 2012

Projek Infaq Ramadhan MATRI 1433

Assalamualaikum wbt,
Apa khabar? Semoga Ramadhan kali ini ditempuh dan dilalui dengan penuh keimanan. Sedar ataupun tidak dah 14 Ramadhan sekarang ni. Macam mana? So far so good? Harapnya begitulah ya, dan masih belum terlambat untuk kita perbaiki Ramadhan kali ini. Apa yang penting masing-masing berusaha mencapai target:)

Bersempena Ramadhan kali ini, suka saya mengajak warga 15zikr untuk menyumbang dana buat MATRI. Moga sumbangan yang kita hulurkan di bulan penuh keberkatan ini diredhai Allah, dan mungkin juga sebagai titik permulaan untuk kita terus istiqamah menghulurkan sumbangan seperti yang pernah kita sepakati sebelum ni.

Siapa yang berminat untuk infaq RM10 atau lebih, boleh la bank-in ke akaun:

No akaun: 08-040-02-007235-2
Bank: BANK ISLAM (BIMB)
Pemegang akauun: NORANI BINTI ABD SHUKOR *cek dulu nama sebelum bank-in

Resit perlu dihantar pada HALIMAHTUN SAADIAH HARUN sama ada dalam bentuk mms @ emel: matun_alisa@yahoo.com. InsyaAllah, akan diperingat dari masa ke semasa agar tidak terlepas peluang ini:)
Mohon agar sumbangan dihulurkan before the end of Ramadhan.


Jom sama-sama contohi batch senior kita nih..hee~


"Orang yang mendermakan hartanya malam dan siang, secara rahsia mahupun terang-terangan itu, akan mendapat balasan (pahala) di sisi Tuhan mereka, tidak ada ketakutan atas mereka serta tidak akan dukacita"
~Al-Baqarah: 274


*Untuk makluman, projek infaq Ramadhan kali ini merupakan hasil KOLABORASI 15gen MATRI.


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com