Pages

Awaken

Sometimes, standing among millions of ghuraba people can raise up our holy and strong spirit to awake this ummah. Wait till we meet in jama'ah and we will hit this universe with the holiest and super incredible new system for the new programme generation. Let's raise our hand and pray for our world.


Total Pageviews

Jadual Tugasan 15zikr

  • Minggu 1 : Syuhada - Ruziah - Iffah Hanna - Aliya
  • Minggu 2 : Nabilah Kamal - Basyirah Ritzuan - Syafiqah Sabbri - Syahirah
  • Minggu 3 : Fatin Nabila - Izzati - Fatimah - Basyirah Z
  • Minggu 4 : Sofiah Hadi - Nadhirah - Nadiah - Fatinah

Sunday, June 26, 2011

jika dan jika

SAHABAT,

jika hari ini aku terlalu gembira,

sedarkanlah aku dengan amaran Allah,

jika aku bersedih tanpa kata,

pujuklah aku dengan tarbiyah Allah,

jikaku lemah tak berdaya,

ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga,

jika ada antara kita tembok yang memisahkan,

ajaklah aku meleraikannya,

jika hatimu yang terluka,

luahkanlah agar aku berubah,

dan jika aku lena tanpa jaga,

iringilah lenaku dengan kalungan doa..

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com