Pages

Awaken

Sometimes, standing among millions of ghuraba people can raise up our holy and strong spirit to awake this ummah. Wait till we meet in jama'ah and we will hit this universe with the holiest and super incredible new system for the new programme generation. Let's raise our hand and pray for our world.


Total Pageviews

Jadual Tugasan 15zikr

  • Minggu 1 : Syuhada - Ruziah - Iffah Hanna - Aliya
  • Minggu 2 : Nabilah Kamal - Basyirah Ritzuan - Syafiqah Sabbri - Syahirah
  • Minggu 3 : Fatin Nabila - Izzati - Fatimah - Basyirah Z
  • Minggu 4 : Sofiah Hadi - Nadhirah - Nadiah - Fatinah

Sunday, July 11, 2010

kem KAHFI 2010






moga usaha kalian mndpt balasan disisiNya..





























satu hati, untuk Islam!





terima kasih ntuk tenaga kalian!

moga Allah redha dgn usaha kita..







Dengan nama Allah yang Maha Mengasihi..
Assalamualaikum warahmatullah..
Allahumma solli ala muhammad..~

alhamdulillah, Allah izin saya menulis lagi..
kali nh, saya xnak cakap banyak..
saya cme nak share sedikit pic2 dari kem kahfi 2010..

da hampir sebulan kem nh habis..
tapi sejujurnya, kenangan sewaktu disana
masih segar dalam ingatan saya..
rakan2 fasi yang sangat memahami..
adik2 yang sangat bersabar dengan halangan2..
urusetia2 yang sangat komited dgn tugas msg2..
menjadikan saya dan diri serta akal saya berfikir..
bagaimana pula dengan pandangan Allah terhadap saya??

baiklah, ini adalah sebahagian gambar sewaktu di KAHFI..
maaf kepada yang tiada di dalam nh..
saya hanya ambil secara rawak..
sekiranya ada yang tak puas hati boleh hantar komen okeh??

insyaAllah, selamat menonton...
[ pixel dah dikecikkan, harap maklum]











moga Allah pertemukan hati2 kita lagi, ameen~

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com